Friday, May 4, 2012

Cooking is my passion!


Ma armastan kokkamist. Vahel tekib suur tahtmine uute maitsete järgi, siis löön kokaraamtu lahti ja imetlen neid võrratuid pilte ja retsepte, mida inimesed teha on suutnud. Olen juba ammu mõelnud oma blogisse ka retsepte ja pilte panna, kuid pole siiani seda teinud. Nüüd avanes võimalus uus blogi teha. Ma tean, et ma poleks just väga tihe postitaja, kuna kooliga on kiire ja siis ei jõua vaaritada, aga loodan see eest suvel palju maitsvaid asju valmistada.
Eriti meeldivad mulle koogid, maiustused, küpsetised, küpsised. Igatahes igasugused magustoidud! Nii et peamiselt neid leiate mu blogist :P
Kõik road, mis mu blogisse tee leiavad on mu enda poolt läbi katsetatud. Ning kõik küsimused on oodatud! :)
PS! Kõik pildid on ka mu enda tehtud!

No comments:

Post a Comment